آسفالت ساختمان 20 ص

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 آسفالت ساختمان 20 ص دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آسفالت ساختمان 20 ص  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي آسفالت ساختمان 20 ص،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن آسفالت ساختمان 20 ص :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 20 صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :


‏2
‏ آسفالت ساختمان ‏
‏از آنجا كه تغییر شكل دائمی روسازی های آسفالتی كه به صورت شیار شدگی ظاهر می شود ، یكی از مهم ترین خرابی های آسفالت می باشد ، انجام تحقیقات به منظور ارائه راه‏ ‏كارهای مناسب برای كاهش خرابی های ناشی از آن امری مهم به نظر ‏ ‏می رسد . همان طور كه می دانیم بخش عمده حجمی و وزنی روسازی های آسفالتی را مصالح سنگی تشكیل می دهد و خصوصیات مصالح سنگی تأثیر مهمی بر عملكرد روسازی خواهند داشت . همان گونه كه از فصل قبل در قالب تحقیقات مختلف انجام شده در زمینه تأثیر دانه بندی مصالح سنگی بر تغییر شكل دائم آسفالت ذكر شد ، تأثیر اساسی دانه بندی مصالح ‏سنگی بر تغییر شكل دائم آسفالت روشن می باشد و اهمیت آن بر كسی پوشیده نیست . لذا اصلاح دانه بندی مصالح سنگی و یا به عبارتی ارائه محدوده های دانه بندی كه بتواند میزان تغییر شكل های دائمی روسازی را كاهش دهنده می تواند صرفه جویی كلانی را در سطح ملی با كاهش خرابی های ناشی از شیار شدگی ایجاد كند و عملاً با بهبود عملكرد روسازی ها از هزینه های اضافی كه خرابی های روسازی به اقتصاد كشور تحمیل می كند ، بكاهد .
‏از آنجا كه تا كنون در این زمینه در كشور تحقیقات ارزشمندی انجام نشده است و با توجه به اینكه نتایج تحقیقات در زمینه آسفالت تا حدی تابع خصوصیات مصالح مورد آزمایش می باشد ، بررسی این موضوع با مصالحی كه در كشور مورد استفاده قرار می گیرد لازم به نظر می رسد زیرا نتایجی كه در تحقیقات سایر كشورها به دست آمده است برای مصالح و شرایط موجود در كشور ما به طور كامل صدق


لینک کمکی